Onze klanten blijven centraal staan
Elkaar aanvullen
Patrick: “Wij hebben De Heus altijd als een geduchte concurrent gezien. Toch keken we er ook met waardering naar, omdat ze de klanten altijd centraal zetten ondanks het feit dat het zo’n groot bedrijf is. Het klopt bij de boeren. Daarnaast hebben ze zich altijd gefocust op de afzet en het verwaarden van kuikens via hun kuikenplanning in de verschillende ketens. Dat gaat onze klanten extra afzetmogelijkheden bieden.” “Coppens is juist altijd heel sterk gefocust geweest op kwaliteit, het maximale resultaat behalen en de een-op-een relaties met hun klanten,” vult Nanko aan. “Bovendien hebben ze jarenlang ervaring met en betrokkenheid bij de ontwikkeling van het Beter Leven keurmerk (Volwaard) waardoor ze een goede positie hebben opgebouwd binnen dit concept. Dat biedt onze klanten juist weer extra mogelijkheden. De Nederlandse retail heeft namelijk aangegeven in 2023 volledig over te schakelen naar dit keurmerk.”