HatchTech bouwt nieuw hoofdkantoor

Van onderzoek tot design, van klantenservice tot sales: het nieuwe hoofdkantoor brengt alle disciplines letterlijk bij elkaar onder één dak. Dit zal in belangrijke mate bijdragen aan het waarmaken van de ambities van HatchTech Group. „Met de fundering voor dit nieuwe pand, leggen we ook de fundering voor verdere, stabiele groei van ons bedrijf en de agrifood sector. Een kans die mede mogelijk wordt gemaakt door het vertrouwen van onze klanten in onze visie en producten”, zegt directeur Tjitze Meter van HatchTech Group.
„Een creatieve, inspirerende omgeving is onmisbaar om innovatie en vooruitgang mogelijk te maken en te stimuleren. Behalve een werkplek, zal het nieuwe hoofdkantoor bovenal een ontmoetingsplek zijn. Een plek om klanten en relaties te ontvangen.”
Training en expositie
Wie het nieuwe pand betreedt, komt binnen in de showroom. Dit is een permanente expositieruimte voor de innovaties, technologieën en producten van de verschillende divisies van HatchTech Group. De showroom speelt een grote rol in het opleiden en trainen van klanten en medewerkers.
Een andere prominente functie in het nieuwe hoofdkantoor is het faciliteren van innovatie. „Een groot deel van het pand is ingericht voor onderzoek en productontwikkeling”, vertelt comercieel directeur Joost ter Heerdt. „Ik zie het als een proeftuin, waar onze ontwikkelaars en engineers alle vrijheid en ruimte krijgen om innovaties te ontwikkelen en te testen. Die creativiteit en innovatie zit in onze genen, en in het nieuwe pand zal daar alleen maar meer ruimte voor zijn.”

Tekst: Tom Schotman
Groeide op een vleeskuikenbedrijf in het Achterhoekse Vragender op. Schrijft sinds augustus 2013 voor Pluimveeweb.nl, vakblad Pluimveeweb, Pigbusiness.nl, vakblad Pig Business en de regionale agrarische vakbladen van Agrio.
Tekst: HatchTech Group
Beeld: HatchTech Group
Bron: HatchTech Group