Vleeskuikenhouder Johan Leenders in BZV magazine
Johan Leenders uit Swifterbant, vleeskuikenhouder met n ster beter leven kippen, werd geinterviewd voor het Boer-Zoekt-Vrouw magazine in het kader van de imagocampagne 'Kip in Nederland'.
Promotiecampagne
Nepluvi startte eind 2015 met de imagocampagne Kip in Nederland voor de vleeskuikensector. De reportage maakt onderdeel uit van een pakket van communicatieactiviteiten. Voor iedere doelgroep wordt bekeken op welke manier deze het beste kan worden benaderd.
In het kader van die campagne verspreidt Nepluvi een waarheidsgetrouw beeld van de sector. De sector laat zien en vertelt dat de sector continue in ontwikkeling is, dat steeds wordt gezocht naar vernieuwingen, innovaties en verbeteringen in de bedrijfsvoering. Een website met achtergrondinformatie over de vleeskuikensector en waarop nieuws uit de sector geplaatst wordt om het innovatieve, vernieuwende karakter ervan ook daadwerkelijk aan te tonen:www.kipinnederland.nl
Lees het verhaal van Johan Leenders: 'Je begint niet met kippen houden, als je niet van kippen houdt'.