BIG Challenge pluimvee goed op weg
De twee BIG Challenge pluimvee teams zijn goed in actie. De werving van grote sponsoren loopt prima. Deze bedrijven hebben minimaal het sponsorpakket 'Spaak' en komen met hun logo op de Alpe d'HuZes shirts die de deelnemers dragen op de berg op 5 juni 2015.
Bijeenkomst de Heus
Op maandag 26 januari organiseerde BIG Challenge een bijeenkomst voor de deelnemers bij de Heus in Ede. Anniek Goossens van der Waart, winnaar van de Bas Mulder award 2014, vertelde in helder en duidelijke taal over haar onderzoek naar bloedkanker en de veelbelovende resultaten tot nu toe. Duidelijk werd hoe belangrijk het is dat er geld beschikbaar komt voor dergelijk onderzoek.
Sponsoracties
Een brainstormactie leverde weer veel idee op. Ontzettend leuke acties van de pluimveeteams waarover we u natuurlijk op de hoogte houden. En waar we de promotie van Chicks are Cool niet uit het oog verliezen," aldus een van de pluimveeleden.
Het team boerendochters presenteerde hun verjaardagskalender. Een geweldige actie van de jonge deelnemers. Ook bedrijven ondersteunen hun werknemer met acties; zoals de Aquaclean - actie. Wilt u ook sponsoren? Kijk dan naar de verschillende sponsorpakketten of neem contact op met Ruud Rutten of Bart Janssen.
Ruud Rutten: Wij garanderen dat 100% van het opgehaalde geld ten goede komt aan de strijd tegen kanker. Met BIG Challenge bepalen wij mede naar welke onderzoeken het geld gaat."
Trots op veehouderij
Leden van de stuurgroep gingen op bezoek bij KWF. Bart Janssen, lid stuurgroep: BIG Challenge zit in de top 3 van de meest succesvolle sponsoracties van KWF. Daar zijn we trots op, dat we dat met zn allen werkzaam in de veehouderij bij elkaar krijgen. De schouders eronder en samen voor hetzelfde doel: een gelukkig, goed en gezond leven zonder kanker."